Zo krijg je Ronde Strakke Billen + 3 Oefeningen

0 1382

Iedere man houdt ervan en elke vrouw wil ze hebben. Strakke billen en ronde billen. Helaas wordt niet iedereen hiermee geboren, maar er zijn genoeg trucjes om in een mum van tijd strakkere billen te krijgen. Je hoeft geen maatje xs te hebben om strakke billen te hebben, met de juiste oefeningen heb je zo mooie ronde en strakke billen.

Wanneer je de volgende drie oefeningen dagelijks doet zul je binnen de kortste keren verschil zien. Combineer het eventueel met wat goede buitenoefeningen voor een meer allround bewegingsprogramma.

1. Squad

DBillenoefeningen4e oefening der oefeningen voor mooie billen. En de meest eenvoudige ook! Dit is een perfecte oefening die je door de dag heen kunt doen. Stel je zet koffie en je moet wachten, de perfecte oefening om even snel tussendoor te doen.

Hoe werkt de squad?
1. Ga rechtop staan en zet je voeten op schouderbreedte uit elkaar.
2. Zak voorzichtig door je knieën naar beneden. Houd je rug recht en span tegelijkertijd je bilspieren aan. Blijf een paar seconden in deze houding staan.
3. Kom vervolgens rustig omhoog en strek je knieën. Herhaal deze oefening 10 keer.
Voor de afwisseling kun je ook de “Sumo Squad” doen. Dit lijkt op de normale squad alleen plaats je je voeten schuin uit elkaar op een grotere afstand van elkaar.

2. Lunges

Deze oefening is ook zeer goed voor ronde billen, maar daarnaast stimuleert deze oefening nog meer spieren in je lichaam.

Hoe werken lunges?
1. Ga rechtop staan met je voeten weer op schouderbreedte en stap met een been naar voren.
2. Zak vervolgens met dat been door je knieën en laat je andere been ook zakken en span hierbij je bilspieren aan. Zorg dat je rug recht blijft.
3. Stap weer terug naar je beginpositie en herhaal de oefening met je andere been.
Ook deze oefening kun je gedurende de dag herhalen.

3. Hondje

Even een hondje doen. Klinkt vreemd, maar werkt perfect voor mooie billen.

Hoe doe je een “hondje”?
1. Ga op je handen en knieën zitten en houd je rug recht.
2. Trek een been recht omhoog en span je bilspieren aan.
3. Houd je been zo’n 15 seconden in deze positie en laat hem vervolgens weer zakken naar de beginhouding.
4. Doe precies het zelfde met het andere been en herhaal deze oefening 10 keer per been.

Deze drie oefeningen zijn perfect voor het creëren van strakke en ronde billen. Doe deze oefeningen om de dag in sets van 3 en je zult binnen de kortste keren veranderingen zien.

Extra tips voor strakke billen

Billenoefeningen1Ook zijn er kleine dingen die je kunt doen om je bilspieren te stimuleren. Een kleine tip is de afwisseling van schoenen. De ene dag lage sneakers en de volgende dag hakken. Door dit verschil train je je bilspieren. Ook is bloedcirculatie erg belangrijk om mooie billen te krijgen. Zorg dat je niet te veel zit op de dag en neem af en toe wat looppauzes. Masseren, scrubben en goede crèmes dragen ook bij aan mooie billen. Doe luchtfietsoefeningen om je spieren los te houden. Voorkom teven de gangbare sportfouten.

Als laatst is het hebben van een gezonde leefstijl altijd aan te bevelen. Ook voor mooie ronde billen. Zorg dat je voldoende water drinkt, niet te veel zout en suiker binnen krijgt en veel groente en fruit eet.

Mooie billen, sommige zijn ermee gezegend door moeder natuur, de ander kan door wat simpele trucjes ook mooie strakke billen krijgen.

Deel dit op Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestBuffer this pageEmail this to someone

NOG GEEN REACTIES

Laat een reactie achter